19 Ocak 2011 Çarşamba

Nesquikli Toplar



Nesquikli toplar:

Malzemeler:
1 paket (175gr) pötibör bisküvi, un haline getirilmiş
125gr tereyağı, eritilmiş
100 gr hindistan cevizi
1 su bardağı ceviz içi, dövülmüş
3 yemek kaşığı toz nesquik
1 su bardağı süt
3 yemek kaşığı pudra şekeri
ayrıca topları bulamak için 30 gr hindistan cevizi
Hazırlanması:

Topları bulayacağınız hindistan cevizi haricindeki tüm malzemeyi iyice karıştırın. Karışımı biraz katılaşması için buzdolabında bekletin.
Katılaşan karışımdan parçalar alıp top şekli verin ve hindistan cevizine bulayın. (Ben bir kısmını da susama buladım.)

1 yorum:

  1. yorumlarıma cvp vermediniz ve benim yazımı blogunuzdan kaldırmadınız5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası na göre suç işlemiş sayılıyorsunuz.eğer yazımı blogunuzdan kaldırmamakta ısrarcı iseniz,savcılığa suç duyurusunda bulunacağımı bilmenizi isterim.bu konuda http://babyh23.blogspot.com/ ( çatı katı) adresinde bir yazı mevcut.bakmanızı tavsiye ederim.son kez kardan adamlı hırkamız bitti başlıklı yazımı blogunuzdan kaldırmanızı istiyorum.blog sayfanızı ve bıraktığım uyarı mesajlarını kaydettim BİLGİNİZE...

    YanıtlaSil